Haven & Hearth 2.0
: 2015-08-09, 23:03
Przed kilkoma dniami zacząłem po raz kolejny grać w Haven & Hearth. Tym, którzy nie wiedzą co to za tytuł powiem, że to takie niepozorne MMORPG z ogromnym światem i mnóstwem możliwości, w którym nie chodzi o tłuczenie setek potworów by zdobyć któryś z kolei poziom. Zamiast tego, nasza postać zaopatrzona w najprostsze ubranko i kawałek kijaszka pojawia się w środku lasu z prostym zadaniem: przetrwaj. A przetrwanie oznacza znalezienie sobie czegoś do żarcia, wybudowanie schronienia i uniknięcie zostania pożartym przez dzikie bestie. Z czasem zamieniamy namiot z gałęzi na zgrabny domek, obok niego rozwijamy małe gospodarstwo, na dzikie zwierzęta polujemy lub oswajamy je i hodujemy, by wreszcie wraz ze znajomymi założyć własną wioskę.
Więcej o grze możecie poczytać we wcześniejszym wątku dotyczącym tego tytułu: http://www.smerf.fero.pl/f/viewtopic.php?t=1344
Do rzeczy jednak. To, że zacząłem znów grać jest odrobinkę niefortunne. Mając bowiem zbudowaną już jako taką infrastrukturę z domkami i palisadą włącznie, uświadomiłem sobie, że 21 sierpnia startuje nowa wersja - wspomniane 2.0 - co wiązać się pewnie będzie ze zniszczeniem starego świata :(. Będzie mi bardzo przykro z tego powodu, ale co zrobić. Miast rozpaczać nad rozlanym mlekiem, palisadą i szafkami pełnymi jedzenia, które także stracę, zamierzam dać szansę nowej wersji.
Filmik prezentujący nową wersję możecie zobaczyć na stronie gry:
http://www.havenandhearth.com/portal/
Więcej o zmianach, w stosunku do starego H&H możecie poczytać tutaj:
http://www.havenandhearth.com/forum/vie ... =7&t=38489
Tym co, rzuciło mi się w oczy jest informacja, że nie będzie już możliwości dołączenia do znajomych na takiej zasadzie jak dotychczas tzn "wpisujemy hasło i pojawiamy się obok kolegi". Teraz wszyscy będą się spawnować randomowo. To niewątpliwie utrudni wystartowanie z własną wioską, ale z drugiej strony rozproszenie daje większe szanse na znalezienie i "zaklepanie" fajnej miejscówki z przyzwoitej jakości ziemią, czy gliną. Może nawet uda się wejść w posiadanie kopalni metalu? Bo początek każdego świata to wyścig o takie strategiczne zasoby...
Tak czy owak zapraszam Was do spróbowania swoich sił. Razem możemy więcej. A pomijając nawet korzyści wynikające ze wspólnego budowania czegokolwiek i takiej typowo mechanicznej współpracy - fajnie jest mieć do kogo gębę otworzyć, czy spotkać znajomą "twarz". Do zobaczenia zatem :)
Więcej o grze możecie poczytać we wcześniejszym wątku dotyczącym tego tytułu: http://www.smerf.fero.pl/f/viewtopic.php?t=1344
Do rzeczy jednak. To, że zacząłem znów grać jest odrobinkę niefortunne. Mając bowiem zbudowaną już jako taką infrastrukturę z domkami i palisadą włącznie, uświadomiłem sobie, że 21 sierpnia startuje nowa wersja - wspomniane 2.0 - co wiązać się pewnie będzie ze zniszczeniem starego świata :(. Będzie mi bardzo przykro z tego powodu, ale co zrobić. Miast rozpaczać nad rozlanym mlekiem, palisadą i szafkami pełnymi jedzenia, które także stracę, zamierzam dać szansę nowej wersji.
Filmik prezentujący nową wersję możecie zobaczyć na stronie gry:
http://www.havenandhearth.com/portal/
Więcej o zmianach, w stosunku do starego H&H możecie poczytać tutaj:
http://www.havenandhearth.com/forum/vie ... =7&t=38489
Tym co, rzuciło mi się w oczy jest informacja, że nie będzie już możliwości dołączenia do znajomych na takiej zasadzie jak dotychczas tzn "wpisujemy hasło i pojawiamy się obok kolegi". Teraz wszyscy będą się spawnować randomowo. To niewątpliwie utrudni wystartowanie z własną wioską, ale z drugiej strony rozproszenie daje większe szanse na znalezienie i "zaklepanie" fajnej miejscówki z przyzwoitej jakości ziemią, czy gliną. Może nawet uda się wejść w posiadanie kopalni metalu? Bo początek każdego świata to wyścig o takie strategiczne zasoby...
Tak czy owak zapraszam Was do spróbowania swoich sił. Razem możemy więcej. A pomijając nawet korzyści wynikające ze wspólnego budowania czegokolwiek i takiej typowo mechanicznej współpracy - fajnie jest mieć do kogo gębę otworzyć, czy spotkać znajomą "twarz". Do zobaczenia zatem :)