Rozpiski
Moderator:Avalanche
1 Chaos Lord of Tzeentch @ 330 Pts
Mark of Tzeentch; General; Chaos Armour; Eye of the Gods Explanation
Enchanted Shield [15]
Favour of the Gods [5]
Filth Mace [35]
Diabolic splendour [35]
1 Disc of Tzeentch @ [0] Pts
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 226 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Lore of Nurgle; Chaos Armour; Barding
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
BloodCurdling Roar [20]
1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 190 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Lore of Nurgle; Chaos Armour
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 96 Pts
Mark of Slaanesh; Throwing axes; Light Armour; Musician
5 Warhorse @ [0] Pts
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 96 Pts
Mark of Slaanesh; Throwing axes; Light Armour; Musician
5 Warhorse @ [0] Pts
14 Chaos Warriors of Nurgle @ 297 Pts
Mark of Nurgle; Chaos Armour; Shield; Standard; Musician
Festering Shroud [25]
6 Chaos Knights of Nurgle @ 335 Pts
Mark of Nurgle; Barding; Ensorcered Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
Banner of Rage [35]
6 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
6 Chaos Knights of Nurgle @ 325 Pts
Mark of Nurgle; Barding; Ensorcered Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
War Banner [25]
6 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
1 Chaos Giant of Slaanesh @ 265 Pts
Mark of Slaanesh; Random Attack Explanation
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 50
Total Army Cost: 2220
Rozpa ogólna. Na przecietne armie [nie vc i doc] oczywiscie to poprzestawiania ekwipunek ale widac ogolne zalozenia. Jest ono takie że lord jak najszybciej zabija jakas plewe i dalej terroryzuje z -1 do ld wespół z gigantem. Ciekawe efekty mogłyby by być. No i są 4 nieźle bijące unity. W razie czego można włożyć jeszcze banner dający minus 1 do ld.
Mark of Tzeentch; General; Chaos Armour; Eye of the Gods Explanation
Enchanted Shield [15]
Favour of the Gods [5]
Filth Mace [35]
Diabolic splendour [35]
1 Disc of Tzeentch @ [0] Pts
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 226 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Lore of Nurgle; Chaos Armour; Barding
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
BloodCurdling Roar [20]
1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 190 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Lore of Nurgle; Chaos Armour
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 96 Pts
Mark of Slaanesh; Throwing axes; Light Armour; Musician
5 Warhorse @ [0] Pts
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 96 Pts
Mark of Slaanesh; Throwing axes; Light Armour; Musician
5 Warhorse @ [0] Pts
14 Chaos Warriors of Nurgle @ 297 Pts
Mark of Nurgle; Chaos Armour; Shield; Standard; Musician
Festering Shroud [25]
6 Chaos Knights of Nurgle @ 335 Pts
Mark of Nurgle; Barding; Ensorcered Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
Banner of Rage [35]
6 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
6 Chaos Knights of Nurgle @ 325 Pts
Mark of Nurgle; Barding; Ensorcered Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
War Banner [25]
6 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
1 Chaos Giant of Slaanesh @ 265 Pts
Mark of Slaanesh; Random Attack Explanation
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 50
Total Army Cost: 2220
Rozpa ogólna. Na przecietne armie [nie vc i doc] oczywiscie to poprzestawiania ekwipunek ale widac ogolne zalozenia. Jest ono takie że lord jak najszybciej zabija jakas plewe i dalej terroryzuje z -1 do ld wespół z gigantem. Ciekawe efekty mogłyby by być. No i są 4 nieźle bijące unity. W razie czego można włożyć jeszcze banner dający minus 1 do ld.
Ostatnio zmieniony 2009-01-18, 01:02 przez Szczep, łącznie zmieniany 2 razy.
"No Pity! No Remorse! No Fear!"
Jesli stawiasz na terror to koniecznie baner -1Ld. Następną rzeczą jest to ze nie ma w WHB pojecia przeciętne armie, oprócz VC i DoCH, to nie bardzo wyobrazam sobie terorryzowanie krasnali, Wood elfów, Darkelfów, Bretolców itd. Za to sprawdzili by sie napewno na skaveny, imperium, O&G, HE, tam jest mało jednostek immune to psychology. Na lizaki tez by zdało egzamin. Trza by sie zastanowić na co jeszcze.
Co do lizardów to nie byłbym taki pewien. Jeżeli to bazuje na terrorze i słabej liderce to u nich średnia liderka nie przedstawia sie tak źle:
- saurusy 8 , kroxy 7 reszta 5 >> wszystko na cold bloded
Wedlug nowej edycji (i według plotek oczywiście):
- saurusy 8 , korxy 7 reszta 6 >> wszystko na cold bloded.
Oczywiście nie licze tu nigdzie generalskiego. A gigantowi (o ile nie różni się zbyt wiele od orczego) to nie wróżyłby długiego życia. 1 tura z 2 oddziałami skinków i kolesia nie ma. A 2 oddziały skinków to na 2200 na stole napewno będą. I napewno nie tylko 2.
Co nie zmienia faktu że armia ciekawa. Tylko zastanawiam sie po co ci ten jeden odział piechoty. Jak już praktycznie cała armia to konnica to nie lepiej byłoby konsekwentnie? Tak to wydaje mi sie że konnica sobie pojedzie a oddziałek będzie grzał z buta i zostanie troche z tyłu.
- saurusy 8 , kroxy 7 reszta 5 >> wszystko na cold bloded
Wedlug nowej edycji (i według plotek oczywiście):
- saurusy 8 , korxy 7 reszta 6 >> wszystko na cold bloded.
Oczywiście nie licze tu nigdzie generalskiego. A gigantowi (o ile nie różni się zbyt wiele od orczego) to nie wróżyłby długiego życia. 1 tura z 2 oddziałami skinków i kolesia nie ma. A 2 oddziały skinków to na 2200 na stole napewno będą. I napewno nie tylko 2.
Co nie zmienia faktu że armia ciekawa. Tylko zastanawiam sie po co ci ten jeden odział piechoty. Jak już praktycznie cała armia to konnica to nie lepiej byłoby konsekwentnie? Tak to wydaje mi sie że konnica sobie pojedzie a oddziałek będzie grzał z buta i zostanie troche z tyłu.