Rozpiski
Moderator:Avalanche
Rozpiski
Drodzy gracze, wiem ze dla wiekszosci z was najwazniejszy jest klimat w grach bitewnych. Jednak kazdy lubi wygrywac i nie ma nic bardziej demoralizujacego niz 5 przegrana pod rzad.
Tak wiec zgłaszajcie tu swoje pomysły na całe armie, czy też np pomysły na Lorda. Wszysko zostanie ocenione i ew skorygowane. Prosiłbym jeszcze o wziecie pod uwage ze rozpiski maja byc klimatyczne wiec zagrania turniejowe nie wchodza w rachube, no chyba ze ktos uwaza za klimatyczne wystawienie za 2k, dwoch steamtankow, 4 dzial, 3 magow z 6 dispellscrolami i archelektora(czy jak on tam sie w imperium nazywa) na waraltarze.
Tak wiec zgłaszajcie tu swoje pomysły na całe armie, czy też np pomysły na Lorda. Wszysko zostanie ocenione i ew skorygowane. Prosiłbym jeszcze o wziecie pod uwage ze rozpiski maja byc klimatyczne wiec zagrania turniejowe nie wchodza w rachube, no chyba ze ktos uwaza za klimatyczne wystawienie za 2k, dwoch steamtankow, 4 dzial, 3 magow z 6 dispellscrolami i archelektora(czy jak on tam sie w imperium nazywa) na waraltarze.
- Rincewind1
- Szlachcic
- Posty:1318
- Rejestracja:2008-09-28, 14:46
- Lokalizacja:Piekarnia
- Kontakt:
Nie no ale rozpy można przecież zamieszczać. Niech się ludzie uczą co trzeba w armiach mieć.
Ja ostatnio męcze Tomb Kingsów i próbuje stworzyć jakąś fajną bardziej oryginalną armie niż te które widziałem do tej pory:) postaram się ją tutaj zamieścić niedługo. trzeba tylko ją dopracować.
Ja ostatnio męcze Tomb Kingsów i próbuje stworzyć jakąś fajną bardziej oryginalną armie niż te które widziałem do tej pory:) postaram się ją tutaj zamieścić niedługo. trzeba tylko ją dopracować.
Nie ma lekko w ciężkich czołgach.
Jaqob napisał/a:
To my mamy jakieś "normalne" spotkania?
Chodzę już drugi rok i na ani jednym nie byłem .
"Ja nie widzę problemu, że ktoś płaczę po rozmowie ze mną." -Silvanel
Jaqob napisał/a:
To my mamy jakieś "normalne" spotkania?
Chodzę już drugi rok i na ani jednym nie byłem .
"Ja nie widzę problemu, że ktoś płaczę po rozmowie ze mną." -Silvanel
Przymierzam się żeby coś tu wstawić ale to nie takie proste. W związku z tym stawiam pytanie do szanownego grona battlowców - na jakie punkty będziemy grali w smerfie? 1000? 2000? 1500?
Standard turniejowy to 2250 ale to chyba troche za duzo dla wiekszości z nas.
Co prawda ja mam coś koło 3-4 k chaosu ale nie koniecznie tak złozonego jakbym chciał.
Moja propozycja jest taka żeby poza kampanią grywać pojedyńcze bitwy w celu nabrania doswiadczenia bojowego i odczuwania przyjemności z kolejnych ofiar dla Khorna... ale trzeba przyjąć jakieś założenia.
Standard turniejowy to 2250 ale to chyba troche za duzo dla wiekszości z nas.
Co prawda ja mam coś koło 3-4 k chaosu ale nie koniecznie tak złozonego jakbym chciał.
Moja propozycja jest taka żeby poza kampanią grywać pojedyńcze bitwy w celu nabrania doswiadczenia bojowego i odczuwania przyjemności z kolejnych ofiar dla Khorna... ale trzeba przyjąć jakieś założenia.
Ostatnio zmieniony 2008-10-28, 13:58 przez Szczep, łącznie zmieniany 1 raz.
To ja zacznę - armia slanesha wspierana przez maga tęczy
1 Exalted Chaos Champion of Slaanesh @ 180 Pts
Mark of Slaanesh; General; Chaos Armour; Eye of the Gods Explanation
Sword of Might [20]
Enchanted Shield [15]
Favour of the Gods [5]
1 Steed of Slaanesh @ [0] Pts
1 Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 230 Pts
Mark of Tzeentch; Magic Level 2; Lore of Tzeentch; Chaos Armour; Miscast
Table
#Tz1- Flickering fire [0]
#Tz2- Baleful transmogrification [0]
#Tz3- Pandaemonium [0]
#Tz4- Treason of Tzeentch [0]
#Tz5- Call to Glory [0]
#Tz6- Infernal Gateway [0]
Conjoined Humunculus [20]
Dispel Scroll [25]
Power Familiar [25]
1 Disc of Tzeentch @ [0] Pts
4 Chaos Knights of Slaanesh @ 250 Pts
Mark of Slaanesh; Barding; Ensorcered Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard
1 Champion @ [20] Pts
5 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
4 Chaos Knights of Slaanesh @ 250 Pts
Mark of Slaanesh; Barding; Ensorcered Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard
1 Champion @ [20] Pts
5 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
4 Chaos Knights of Slaanesh @ 250 Pts
Mark of Slaanesh; Barding; Ensorcered Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard
1 Champion @ [20] Pts
5 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
4 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 114 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Light Armour; Standard
1 Chieftain @ [12] Pts
5 Warhorse @ [0] Pts
4 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 114 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Light Armour; Standard
1 Chieftain @ [12] Pts
5 Warhorse @ [0] Pts
6 Chaos Warhounds @ 36 Pts
6 Chaos Warhounds @ 36 Pts
6 Chaos Warhounds @ 36 Pts
Casting Pool: 5
Dispel Pool: 3
Models in Army: 45
Total Army Cost: 1496
Czekam na komentarze
1 Exalted Chaos Champion of Slaanesh @ 180 Pts
Mark of Slaanesh; General; Chaos Armour; Eye of the Gods Explanation
Sword of Might [20]
Enchanted Shield [15]
Favour of the Gods [5]
1 Steed of Slaanesh @ [0] Pts
1 Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 230 Pts
Mark of Tzeentch; Magic Level 2; Lore of Tzeentch; Chaos Armour; Miscast
Table
#Tz1- Flickering fire [0]
#Tz2- Baleful transmogrification [0]
#Tz3- Pandaemonium [0]
#Tz4- Treason of Tzeentch [0]
#Tz5- Call to Glory [0]
#Tz6- Infernal Gateway [0]
Conjoined Humunculus [20]
Dispel Scroll [25]
Power Familiar [25]
1 Disc of Tzeentch @ [0] Pts
4 Chaos Knights of Slaanesh @ 250 Pts
Mark of Slaanesh; Barding; Ensorcered Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard
1 Champion @ [20] Pts
5 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
4 Chaos Knights of Slaanesh @ 250 Pts
Mark of Slaanesh; Barding; Ensorcered Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard
1 Champion @ [20] Pts
5 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
4 Chaos Knights of Slaanesh @ 250 Pts
Mark of Slaanesh; Barding; Ensorcered Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard
1 Champion @ [20] Pts
5 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
4 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 114 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Light Armour; Standard
1 Chieftain @ [12] Pts
5 Warhorse @ [0] Pts
4 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 114 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Light Armour; Standard
1 Chieftain @ [12] Pts
5 Warhorse @ [0] Pts
6 Chaos Warhounds @ 36 Pts
6 Chaos Warhounds @ 36 Pts
6 Chaos Warhounds @ 36 Pts
Casting Pool: 5
Dispel Pool: 3
Models in Army: 45
Total Army Cost: 1496
Czekam na komentarze
"No Pity! No Remorse! No Fear!"
no dobra teraz ja
*Noble [159]
Valour of Ages, Speed of Asuryan, General, Dragon Armor, Shield, Longbow
Star Lance [40]
Elf Steed: Barded [0]
* Dragon Princes (4) [200]
Valour of Ages, Speed of Asuryan, Dragon Armor, Shield, Lance, Musician, Standard
+Drakemaster [20]
Elf Steed: Barded [0]
*Mage [201]
Valour of Ages, Speed of Asuryan, Magic Level 2, High Magic
Annulian Crystal [40]
Talisman of Protection [10]
+Elf Steed: Barded [0]
#He0 - Drain Magic
#He1 - Shield of Saphery
#He2 - Arrow Attraction
#He3 - Courage of Aenarion
#He4 - Fury of Khaine
#He5 - Flames of the Phoenix
#He6 - Vaul's Unmaking
*Silver Helms (4) [155]
Valour of Ages, Speed of Asuryan, Lance, Heavy Armor, Shild, Standard, Musician
+Captain [16]
+Elf Steed: Barded [0]
*Swordmasters (9) [180]
Valour of Ages, Speed of Asuryan, Great Weapon, Heavy Armor, Standard, Musician
+Bladelord [12]
*Archers (9) [135]
Valour of Ages, Speed of Asuryan, Longbow, Standard, Musician
+Captain [10]
*Archers (9) [135]
Valour of Ages, Speed of Asuryan, Longbow, Standard, Musician
+Captain [10]
*Repeater Bolt Thrower [100]
Valour of Ages, Speed of Asuryan
+Crew [0]
*Repeater Bolt Thrower [100]
Valour of Ages, Speed of Asuryan
+Crew [0]
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 3
Models in Army: 58
Total Army Cost: 1500
*Noble [159]
Valour of Ages, Speed of Asuryan, General, Dragon Armor, Shield, Longbow
Star Lance [40]
Elf Steed: Barded [0]
* Dragon Princes (4) [200]
Valour of Ages, Speed of Asuryan, Dragon Armor, Shield, Lance, Musician, Standard
+Drakemaster [20]
Elf Steed: Barded [0]
*Mage [201]
Valour of Ages, Speed of Asuryan, Magic Level 2, High Magic
Annulian Crystal [40]
Talisman of Protection [10]
+Elf Steed: Barded [0]
#He0 - Drain Magic
#He1 - Shield of Saphery
#He2 - Arrow Attraction
#He3 - Courage of Aenarion
#He4 - Fury of Khaine
#He5 - Flames of the Phoenix
#He6 - Vaul's Unmaking
*Silver Helms (4) [155]
Valour of Ages, Speed of Asuryan, Lance, Heavy Armor, Shild, Standard, Musician
+Captain [16]
+Elf Steed: Barded [0]
*Swordmasters (9) [180]
Valour of Ages, Speed of Asuryan, Great Weapon, Heavy Armor, Standard, Musician
+Bladelord [12]
*Archers (9) [135]
Valour of Ages, Speed of Asuryan, Longbow, Standard, Musician
+Captain [10]
*Archers (9) [135]
Valour of Ages, Speed of Asuryan, Longbow, Standard, Musician
+Captain [10]
*Repeater Bolt Thrower [100]
Valour of Ages, Speed of Asuryan
+Crew [0]
*Repeater Bolt Thrower [100]
Valour of Ages, Speed of Asuryan
+Crew [0]
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 3
Models in Army: 58
Total Army Cost: 1500
Ostatnio zmieniony 2008-10-29, 13:16 przez Bombel, łącznie zmieniany 1 raz.
Do parzu rzeczy sie przyczepie.
1. Mag - masz maga ktory ma 8 Ld i dajesz mu latanie i mozliwosc popadniecia na głupote, zastanow sie jak łatwo straciszd te ptk. nastepna sprawa, mag jest skonstuowany tak zeby cisnac ostani czar tzeencha(przynjamniej tak sie domyslam), zauwaz ze losujesz tylko 2 czary, jest bardzo mała szansa ze go wylosujesz. Reszta czarow jest taka sobie duzo lepiej na małym magu sprawdza sie nurgle lub slaanesh, nurgl bardziej, pierwszy czar rzadzi.
jesli masz tylko jednego maga to musem sa 2 dispel scrole, jeden czar no armour save zabija ci regiment kawy, albo ja znerfia do takiego stopnia ze robi sie nie uzywalna. maga masz do całkowietej zmiany. lepiej wrzuc go na konika daj nurgla, cos do napierdalania, wsadz w kawe i jedz nim do przodu. Niektorzy Lordowie nie maja takiej charakterystyki jak on i pamietaj ze na koniku ma save 2+.
2. armia bardzo podatna na strzelanie, nie masz niczego co mogło by zabijac maszyny, mozesz probowac wyjechac hero z regimentu i szarzowac ale bedzie ci ciezko. ew mozna jeszcze latac na dysku. Jendak koles bez oka tzeencha (ward save3+ na strzelanie i magie) ktory lata samopas ma srednia dlugosc zycia 2 tury, chyba ze przez cala gre nie wyjdzie za gorki badz lasu.
Cała reszta armii bez zarzutu, psy screenuja kawe, maruderzy na konikach staraj sie nie byc ustrzelonymi:P ew staraja sie cos zabic, bronia flanki konnicy. kawa ma byc rozstzygajaca. Zastanow sie jednak czy nie wolisz dragonogrow zamiast czesci kawy, kosztuja podobnie, bija podobnie, a sa twardsi.
Hero zlozony bardzo dobrze, tani i zabojczy.
1. Mag - masz maga ktory ma 8 Ld i dajesz mu latanie i mozliwosc popadniecia na głupote, zastanow sie jak łatwo straciszd te ptk. nastepna sprawa, mag jest skonstuowany tak zeby cisnac ostani czar tzeencha(przynjamniej tak sie domyslam), zauwaz ze losujesz tylko 2 czary, jest bardzo mała szansa ze go wylosujesz. Reszta czarow jest taka sobie duzo lepiej na małym magu sprawdza sie nurgle lub slaanesh, nurgl bardziej, pierwszy czar rzadzi.
jesli masz tylko jednego maga to musem sa 2 dispel scrole, jeden czar no armour save zabija ci regiment kawy, albo ja znerfia do takiego stopnia ze robi sie nie uzywalna. maga masz do całkowietej zmiany. lepiej wrzuc go na konika daj nurgla, cos do napierdalania, wsadz w kawe i jedz nim do przodu. Niektorzy Lordowie nie maja takiej charakterystyki jak on i pamietaj ze na koniku ma save 2+.
2. armia bardzo podatna na strzelanie, nie masz niczego co mogło by zabijac maszyny, mozesz probowac wyjechac hero z regimentu i szarzowac ale bedzie ci ciezko. ew mozna jeszcze latac na dysku. Jendak koles bez oka tzeencha (ward save3+ na strzelanie i magie) ktory lata samopas ma srednia dlugosc zycia 2 tury, chyba ze przez cala gre nie wyjdzie za gorki badz lasu.
Cała reszta armii bez zarzutu, psy screenuja kawe, maruderzy na konikach staraj sie nie byc ustrzelonymi:P ew staraja sie cos zabic, bronia flanki konnicy. kawa ma byc rozstzygajaca. Zastanow sie jednak czy nie wolisz dragonogrow zamiast czesci kawy, kosztuja podobnie, bija podobnie, a sa twardsi.
Hero zlozony bardzo dobrze, tani i zabojczy.
babel u ciebie tez sie troszke przyczepie. hero daj przerzut do save i zabierz star lance, daj zwykly.
magowi zabiesz level i daj 2 dispelle. z jednym magiem i tak nie pomagujesz, a tak co ture cisniesz sobie drain magic i bedziesz przeszkadzac, do tego nie trzeba 2 lev.
zdejmij championow z dragonow, lucznikow(w dragonach za drogi, pamietaj ze to tylko 1A wiecej a w lucznikach niewiele zmienia). do tego jeszcze zdejmij sztandary z lucznikow, po co oddawac ptk wrogowi. zamien silverow na drugich dragonow, jak mozesz miec lepszych to kozystaj:P, chyba ze nie masz firurek to silverzy tez daja rade. daj dragonom warbanner(+1 do combata) kosztuje podobnie co champion, a daje wiecej. wez sobie jakis skautow za ptk ktore dostales, chlopaki wylacza ruch marszowy i bija sie jak pojebani (kto widzial skautow z 2A, 5WS i ASF). mozesz tez sie zastanowic nad orzelkiem zamiast jednego bolca, chlopak leci za regimenty wroga i obcina im ruch=wiecej strzelania dla ciebie. ew wpada w magow(nawet tych w regimentach) i ich zadziobuje, ale to kwestia uznania.
magowi zabiesz level i daj 2 dispelle. z jednym magiem i tak nie pomagujesz, a tak co ture cisniesz sobie drain magic i bedziesz przeszkadzac, do tego nie trzeba 2 lev.
zdejmij championow z dragonow, lucznikow(w dragonach za drogi, pamietaj ze to tylko 1A wiecej a w lucznikach niewiele zmienia). do tego jeszcze zdejmij sztandary z lucznikow, po co oddawac ptk wrogowi. zamien silverow na drugich dragonow, jak mozesz miec lepszych to kozystaj:P, chyba ze nie masz firurek to silverzy tez daja rade. daj dragonom warbanner(+1 do combata) kosztuje podobnie co champion, a daje wiecej. wez sobie jakis skautow za ptk ktore dostales, chlopaki wylacza ruch marszowy i bija sie jak pojebani (kto widzial skautow z 2A, 5WS i ASF). mozesz tez sie zastanowic nad orzelkiem zamiast jednego bolca, chlopak leci za regimenty wroga i obcina im ruch=wiecej strzelania dla ciebie. ew wpada w magow(nawet tych w regimentach) i ich zadziobuje, ale to kwestia uznania.
Jakoś mi śmierdziel nurgla nie pasował do slaneshowców, ale masz racje. W domciu poprawie.
No i chyba błędem jest dawanie maruderom sztandarów - darmowe vp dla przeciwnika.
No i chyba błędem jest dawanie maruderom sztandarów - darmowe vp dla przeciwnika.
Ostatnio zmieniony 2008-10-29, 15:13 przez Szczep, łącznie zmieniany 1 raz.