Strona 1 z 8

Rozpiski

: 2008-10-25, 12:57
autor: Major
Drodzy gracze, wiem ze dla wiekszosci z was najwazniejszy jest klimat w grach bitewnych. Jednak kazdy lubi wygrywac i nie ma nic bardziej demoralizujacego niz 5 przegrana pod rzad.
Tak wiec zgłaszajcie tu swoje pomysły na całe armie, czy też np pomysły na Lorda. Wszysko zostanie ocenione i ew skorygowane. Prosiłbym jeszcze o wziecie pod uwage ze rozpiski maja byc klimatyczne wiec zagrania turniejowe nie wchodza w rachube, no chyba ze ktos uwaza za klimatyczne wystawienie za 2k, dwoch steamtankow, 4 dzial, 3 magow z 6 dispellscrolami i archelektora(czy jak on tam sie w imperium nazywa) na waraltarze.

: 2008-10-25, 23:08
autor: Enzeru
Misiu...w tej kampanii gramy na 600 pts i od tego zaczynamy...
Na razie nikt nie gra poza kampania:(

: 2008-10-26, 10:46
autor: Rincewind1
Jemu chodziło żeby po prostu rzucać tutaj rozpiski armii, nie pod kampanię :p

: 2008-10-26, 10:47
autor: Niziol
Nie no ale rozpy można przecież zamieszczać. Niech się ludzie uczą co trzeba w armiach mieć.
Ja ostatnio męcze Tomb Kingsów i próbuje stworzyć jakąś fajną bardziej oryginalną armie niż te które widziałem do tej pory:) postaram się ją tutaj zamieścić niedługo. trzeba tylko ją dopracować.

: 2008-10-28, 13:57
autor: Szczep
Przymierzam się żeby coś tu wstawić ale to nie takie proste. W związku z tym stawiam pytanie do szanownego grona battlowców - na jakie punkty będziemy grali w smerfie? 1000? 2000? 1500?
Standard turniejowy to 2250 ale to chyba troche za duzo dla wiekszości z nas.
Co prawda ja mam coś koło 3-4 k chaosu ale nie koniecznie tak złozonego jakbym chciał.
Moja propozycja jest taka żeby poza kampanią grywać pojedyńcze bitwy w celu nabrania doswiadczenia bojowego i odczuwania przyjemności z kolejnych ofiar dla Khorna... ale trzeba przyjąć jakieś założenia.

: 2008-10-28, 17:09
autor: tattva
Na początek 1500 wydaje się rozsadne. Przynajmniej dla mnie. Można wystawić jakieś konkrety :).

: 2008-10-28, 19:06
autor: Major
Zapraszam wtakim razie do zamieszczania rozpisek. 1500 ptk to w sam raz zeby wszystko zmiesic, nie ma bardzo kosztownego lorda i na wszystko sa punkty

: 2008-10-28, 22:09
autor: Szczep
To ja zacznę - armia slanesha wspierana przez maga tęczy
1 Exalted Chaos Champion of Slaanesh @ 180 Pts
Mark of Slaanesh; General; Chaos Armour; Eye of the Gods Explanation
Sword of Might [20]
Enchanted Shield [15]
Favour of the Gods [5]

1 Steed of Slaanesh @ [0] Pts

1 Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 230 Pts
Mark of Tzeentch; Magic Level 2; Lore of Tzeentch; Chaos Armour; Miscast
Table
#Tz1- Flickering fire [0]
#Tz2- Baleful transmogrification [0]
#Tz3- Pandaemonium [0]
#Tz4- Treason of Tzeentch [0]
#Tz5- Call to Glory [0]
#Tz6- Infernal Gateway [0]
Conjoined Humunculus [20]
Dispel Scroll [25]
Power Familiar [25]

1 Disc of Tzeentch @ [0] Pts

4 Chaos Knights of Slaanesh @ 250 Pts
Mark of Slaanesh; Barding; Ensorcered Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard

1 Champion @ [20] Pts

5 Barded Chaos Steed @ [0] Pts

4 Chaos Knights of Slaanesh @ 250 Pts
Mark of Slaanesh; Barding; Ensorcered Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard

1 Champion @ [20] Pts

5 Barded Chaos Steed @ [0] Pts

4 Chaos Knights of Slaanesh @ 250 Pts
Mark of Slaanesh; Barding; Ensorcered Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard

1 Champion @ [20] Pts

5 Barded Chaos Steed @ [0] Pts

4 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 114 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Light Armour; Standard

1 Chieftain @ [12] Pts

5 Warhorse @ [0] Pts

4 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 114 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Light Armour; Standard

1 Chieftain @ [12] Pts

5 Warhorse @ [0] Pts

6 Chaos Warhounds @ 36 Pts

6 Chaos Warhounds @ 36 Pts

6 Chaos Warhounds @ 36 Pts

Casting Pool: 5

Dispel Pool: 3

Models in Army: 45


Total Army Cost: 1496


Czekam na komentarze

: 2008-10-29, 13:09
autor: Bombel
no dobra teraz ja

*Noble [159]
Valour of Ages, Speed of Asuryan, General, Dragon Armor, Shield, Longbow
Star Lance [40]
Elf Steed: Barded [0]

* Dragon Princes (4) [200]
Valour of Ages, Speed of Asuryan, Dragon Armor, Shield, Lance, Musician, Standard
+Drakemaster [20]
Elf Steed: Barded [0]

*Mage [201]
Valour of Ages, Speed of Asuryan, Magic Level 2, High Magic
Annulian Crystal [40]
Talisman of Protection [10]
+Elf Steed: Barded [0]
#He0 - Drain Magic
#He1 - Shield of Saphery
#He2 - Arrow Attraction
#He3 - Courage of Aenarion
#He4 - Fury of Khaine
#He5 - Flames of the Phoenix
#He6 - Vaul's Unmaking


*Silver Helms (4) [155]
Valour of Ages, Speed of Asuryan, Lance, Heavy Armor, Shild, Standard, Musician
+Captain [16]
+Elf Steed: Barded [0]

*Swordmasters (9) [180]
Valour of Ages, Speed of Asuryan, Great Weapon, Heavy Armor, Standard, Musician
+Bladelord [12]

*Archers (9) [135]
Valour of Ages, Speed of Asuryan, Longbow, Standard, Musician
+Captain [10]

*Archers (9) [135]
Valour of Ages, Speed of Asuryan, Longbow, Standard, Musician
+Captain [10]

*Repeater Bolt Thrower [100]
Valour of Ages, Speed of Asuryan
+Crew [0]


*Repeater Bolt Thrower [100]
Valour of Ages, Speed of Asuryan
+Crew [0]


Casting Pool: 4

Dispel Pool: 3

Models in Army: 58


Total Army Cost: 1500

: 2008-10-29, 13:13
autor: Bombel
dla wyjasnienia

Valour of Ages - przerzut na psychologie jesli wlacza z dark elves
Speed of Asuryan - to co teraz kochamy czyli "Always strikes first"

: 2008-10-29, 13:17
autor: Major
Do parzu rzeczy sie przyczepie.
1. Mag - masz maga ktory ma 8 Ld i dajesz mu latanie i mozliwosc popadniecia na głupote, zastanow sie jak łatwo straciszd te ptk. nastepna sprawa, mag jest skonstuowany tak zeby cisnac ostani czar tzeencha(przynjamniej tak sie domyslam), zauwaz ze losujesz tylko 2 czary, jest bardzo mała szansa ze go wylosujesz. Reszta czarow jest taka sobie duzo lepiej na małym magu sprawdza sie nurgle lub slaanesh, nurgl bardziej, pierwszy czar rzadzi.
jesli masz tylko jednego maga to musem sa 2 dispel scrole, jeden czar no armour save zabija ci regiment kawy, albo ja znerfia do takiego stopnia ze robi sie nie uzywalna. maga masz do całkowietej zmiany. lepiej wrzuc go na konika daj nurgla, cos do napierdalania, wsadz w kawe i jedz nim do przodu. Niektorzy Lordowie nie maja takiej charakterystyki jak on i pamietaj ze na koniku ma save 2+.
2. armia bardzo podatna na strzelanie, nie masz niczego co mogło by zabijac maszyny, mozesz probowac wyjechac hero z regimentu i szarzowac ale bedzie ci ciezko. ew mozna jeszcze latac na dysku. Jendak koles bez oka tzeencha (ward save3+ na strzelanie i magie) ktory lata samopas ma srednia dlugosc zycia 2 tury, chyba ze przez cala gre nie wyjdzie za gorki badz lasu.

Cała reszta armii bez zarzutu, psy screenuja kawe, maruderzy na konikach staraj sie nie byc ustrzelonymi:P ew staraja sie cos zabic, bronia flanki konnicy. kawa ma byc rozstzygajaca. Zastanow sie jednak czy nie wolisz dragonogrow zamiast czesci kawy, kosztuja podobnie, bija podobnie, a sa twardsi.
Hero zlozony bardzo dobrze, tani i zabojczy.

: 2008-10-29, 13:34
autor: Major
babel u ciebie tez sie troszke przyczepie. hero daj przerzut do save i zabierz star lance, daj zwykly.
magowi zabiesz level i daj 2 dispelle. z jednym magiem i tak nie pomagujesz, a tak co ture cisniesz sobie drain magic i bedziesz przeszkadzac, do tego nie trzeba 2 lev.
zdejmij championow z dragonow, lucznikow(w dragonach za drogi, pamietaj ze to tylko 1A wiecej a w lucznikach niewiele zmienia). do tego jeszcze zdejmij sztandary z lucznikow, po co oddawac ptk wrogowi. zamien silverow na drugich dragonow, jak mozesz miec lepszych to kozystaj:P, chyba ze nie masz firurek to silverzy tez daja rade. daj dragonom warbanner(+1 do combata) kosztuje podobnie co champion, a daje wiecej. wez sobie jakis skautow za ptk ktore dostales, chlopaki wylacza ruch marszowy i bija sie jak pojebani (kto widzial skautow z 2A, 5WS i ASF). mozesz tez sie zastanowic nad orzelkiem zamiast jednego bolca, chlopak leci za regimenty wroga i obcina im ruch=wiecej strzelania dla ciebie. ew wpada w magow(nawet tych w regimentach) i ich zadziobuje, ale to kwestia uznania.

: 2008-10-29, 14:03
autor: Bombel
hmmm o jakich ty skautach mowisz ?? bo ja tam nie widze 2 atakow 5ws ...

: 2008-10-29, 15:09
autor: Szczep
Jakoś mi śmierdziel nurgla nie pasował do slaneshowców, ale masz racje. W domciu poprawie.

No i chyba błędem jest dawanie maruderom sztandarów - darmowe vp dla przeciwnika.

: 2008-10-29, 17:11
autor: Major
Bombel pisze:hmmm o jakich ty skautach mowisz ?? bo ja tam nie widze 2 atakow 5ws ...
Shadow warriors
sorka moj bład jeden atak, wydawało mi się ze maja 2 bronie, tak czy siak wymiataja