Strona 2 z 4

: 2008-10-21, 12:55
autor: Szczep
No to śmiało możesz zacząć :

: 2008-10-22, 19:14
autor: Tjal
1 Teraz bedziemy wysyłać opis co to ma być za armia fabularnie, bez napsiania z kim się bije i bedziemy poandto akceptowac wszystkie rozpiski. Jednak i tak sądzę że mało to zmieni, bo nikt jeszcze złośliwie armii nie przygotowywał ( Armia Nizioła na Szczepa byłaby i tak identyczna, to była pułapka tylko że na kogoś innego ;P)

2 Na bank nim spotkasz się z graczami bezposrednio, ten minus zostanie jakos wyrównany.

3 ( Szczeo ) zostajemy przy 600 punktach wybeiranych spośród 600, już w 3 rundzie co sprytniejsze i bardziej obrotne osoby będa wybierać 600 z 800, a możliwe że jakiś mega manczkin 600 z 1000.

4 ( przełużanie walk do oporu ) Głowne ustaleniem było to ze gramy na scenariusze GW

5 ( losowanie rozpisek ) nie


Takie jest nasze stanowisko, generalnie można zrobić spotkanie organizacyjne w listopadzie i przegłsoowac różne pomysły, ale do tego czasu jedziemy na starych ustalenaich i tych małych modyfikacjach z rozpiskami powyżej.

: 2008-10-22, 22:13
autor: Enzeru
Wszystko pięknie Tjalu, ale co za różnica czy gram z graczem czy NPC skoro ustalilismy,że to NPC stanowią większe zagrożenie?
Zaakceptuję waszą decyzję ale będę ostro lobbował za moim..

: 2008-10-23, 00:15
autor: Niziol
Słuchajcie.
Każdy ma stworzyć armię jak najbardziej uniwersalną. Dyskusja że nie mogę se zmieniać szkoły magii i mnie to osłabia jest bez sensu. Jak jedziesz np. na turniej to też bierzesz tylko jedną i jak będziesz miał pecha to jesteś w dupie. Takie życie. Tutaj jest z kolei łatwiejsze bo jest to kampania fabularna więc to od nas zależy jak będą wyglądały przygody naszych dowódców. To, że ktoś jest idiotą i powie: "ale ja chce walczyć z tą armią chaosu na 2000 tyś ptk" albo "nie no luz atakuję ten imperialny zamek, przecież nie może ich tam być za dużo dam se rade" i będzie przy tym tupał nóżkami no to sorry ale to jego problem. Z tego co widzę nie ma orków za bardzo na razie więc debilnych dowódców nie widzę (na razie) :) .

Jeszcze raz podkreślam bez względu na wszystko armie robi się uniwersalną i koniec.
I przypominam: gramy dla funu! Więc jeżeli ktoś ma zamiar kantować albo kłócić się o zasady niech wyp... Nie gramy o złote gacie. Jest jakiś problem pytajcie reszty jak dalej nie ma składnej decyzji no to rzut k6 ( 2+, 3+, 4+, przerzuty, wardy itp. wiecie rozumiecie)

Pamiętajcie także że to jest próbna kampania. Na wnioski będzie czas na koniec. Wtedy to dokładnie wszystko przedyskutujemy i obmyślimy co zrobić lepiej itp. Teraz oczywiście uwagi można pisać ale nie zmieniajmy już samych zasad kampanii.

: 2008-10-23, 09:35
autor: Szczep
Ale Ty marudzisz...

: 2008-10-23, 12:53
autor: Niziol
Właśnie chodzi o to że to WY marudzicie. Ja staram się doprowadzić was do porządku :)

: 2008-10-23, 13:01
autor: Szczep
Nie to TY marudzisz. My sobie rozmawiamy o tym co można by zmienić. :-P

A teraz może pomyślmy co dodać/zmienić na poczet przyszłej kampanii?

Jak rozumiem w założeniu ma być na heksach.

: 2008-10-23, 14:40
autor: vendetta_222
popieram nizola pomysly:)

: 2008-11-06, 12:33
autor: Silvanel
To ja mam propozycje, która może coś Wam ułatwi. Mogę wziąć na siebie tworzenie częąści tych rozpisek. Nie biorę udziału w kampanii więc uniknie sie oskarżeń/podejrzeń, że jakaś armia została stworzona żeby pokonać/podłożyć się konkretnej armii przeciwnika. Będę robił fajne zgodne z opisem fluffowe armie, i obiecuje nie przeginać. Oczywiście mogę od czasu do czasu też nimi grać, jak trzeba.

Zalety:
1.Koniec oskarżeń o robienie armii pod kogoś
2.Wszystko będzie ładnie i składnie na rozpiskach, zauważyłem że część ludzi ma problemy nie tylko z używaniem army buildera ale i z dodawaniem:P

Minusy:
1.Silvanel to lama
2.Nie wiem jakie są figurki dostępne więc może się skończyć proxowaniem, choć z drugiej strony, jeśli będziemy tworzyć armie pod dostępne figurki to będzie zero fluffu, i nie będą to armie fabularne.
3.Żal!!!

: 2008-11-06, 13:27
autor: Major
Proponuje tu wpisac kto jakie figsy moze wypozyczyc do grania zeby uniknac proxów.
oczywiscie najpierw ja

Skavy:
Screamin bell z greyseerem - raczej sie nie pojawi:D
lord - moze robic za hero
BSB
assassin
2 x elektrycy
2 x rattlin gun
2 x flamethrower
10 x gutter runner
ze 180 clanratów, jak nie wiecej juz sam sie gubię
5 censer bererów
3 x poison wind globadierów
10 x jezzail
4 x rat swarm

dark elfy:
10 wiczek
morhatji na pegazie

demoniszcza:

demon prince
keeper of secrets
20 demoniczek
10 blood letterów
5 seekerek
wiecej demonow nie dam bo planuje uzyc ich w kampani

: 2008-11-06, 13:30
autor: Tjal
Pomysł Sila bardzo ciekaw, może Sil po prostu dasz się wciągnąć do organizacji kampanii ? może wtedy mielibysmy mniejsze poślizgi czasowe.

: 2008-11-06, 13:41
autor: Silvanel
No ja mogę coś pomóc....tylko bez przesady...i chciałbym sobie pograć od czasu do czasu:P

: 2008-11-06, 15:22
autor: Avalanche
Myślę że można to spokojnie pogodzić

: 2008-11-07, 11:31
autor: Szczep
Wątek jest w celu wskazywania tego co powinno być inaczej rozwiazane w następnej kampanii. Ja uważam że system uzupełniania strat i komponowania armiii powinien się zmienić. Moje propozycje są następujące:
- Gracz startuje z dwoma rodzajami zasobów. Dajmy na to złoto i chwała.
- Ma startową armię za np. 600 pkt. zrobioną tak jak teraz
- Zwycięstwa nabijają kasę i chwałę. Specjalne osiągnięcia [pojedynki, przejęcia sztandarów, sytuacje w stylu jeden skink urywa leb lorda chaosu] nabijają chwałę [uznaniowo przez sędziów ale wg. ustalonych zasad czyli org uznaje że zabicie genka wroga było chwalebne i jest za 20 pkt chwały]
- Za kasę podwyższamy sobie limit armii [tzn. z 600 mamy 700] i uzupełniamy straty
- Za chwałę uzyskujemy dostęp do nowych oddziałów i przedmiotów magicznych etc.
Jest prosto jasno i przyjemnie. Jeśli podoba Wam się koncepcja moge zrobić tabelki z propozycjami ile za co kasy i chwały.

Absolutnie zajebiście jest w tej chwili roziwązana kwestia fabularna, ale trzeba poprawić mechanikę.

: 2008-11-07, 12:22
autor: Tjal
yyy znacyz bardzo podobnie do tego co teraz jest ;P, ba niektóre armie mają 3 rodzaj zasobów ;P. Tylko mały nacisk na razie na to kładziemy.

Mechanikę dopiero zaczynamy testować, ta cała kampania to jeden wielki test, wiec po prostu niektórych rzeczy jeszcze nie widać, na razie priorytetem do wprowadzenia jest użycie mapy i parabellum.