Kampania WFB - propozycje zmian zasad

Moderator:Avalanche

Awatar użytkownika
Szczep
Mieszczanin
Posty:408
Rejestracja:2008-06-08, 14:03
Lokalizacja:HQ

Post autor: Szczep » 2008-11-07, 12:42

No tak tylko że chciałbym wyelimnowac to że gracze po 2 turach mają rozbitą armię i ciężko im cokolwiek zdziałać. Szkoda tracić tur na mustering. Masz punkty - odkupujesz sobie straty - wstawiasz ewentualnie inny ekwipunek na dany oddział i hajda na wroga.
Poza tym majac od początku wykupiony dostęp do większej ilości oddziałów i np. sprzętu mozna by dostoswywać armię do przeciwnika na którego się idzie [o ile np. nie wpadło się w zasadzkę czy ze wzgl. na inne czynniki fabularne]
"No Pity! No Remorse! No Fear!"

Awatar użytkownika
Avalanche
Arystokrata
Posty:1779
Rejestracja:2008-06-03, 10:41
Lokalizacja:Łódź

Post autor: Avalanche » 2008-11-07, 14:05

Szczep pisze:Poza tym majac od początku wykupiony dostęp do większej ilości oddziałów i np. sprzętu mozna by dostoswywać armię do przeciwnika na którego się idzie [o ile np. nie wpadło się w zasadzkę czy ze wzgl. na inne czynniki fabularne]
Czyli fabularnie gracze ciągnęli by za sobą mnóstwo maszyn, cały wachlarz jednostek, wybierając tych którzy mają walczyć i zostawiając pozostałe oddziały w lesie, czy gdziekolwiek tam będą?

Awatar użytkownika
nifelheim
Osadnik
Posty:307
Rejestracja:2008-06-10, 10:52
Lokalizacja:Łódź
Kontakt:

Post autor: nifelheim » 2008-11-07, 14:21

Avalanche pisze:... zostawiając pozostałe oddziały w lesie...
Zapraszam ;-)
Ostatnio zmieniony 2008-11-07, 14:21 przez nifelheim, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Szczep
Mieszczanin
Posty:408
Rejestracja:2008-06-08, 14:03
Lokalizacja:HQ

Post autor: Szczep » 2008-11-07, 14:37

Avalanche pisze: Czyli fabularnie gracze ciągnęli by za sobą mnóstwo maszyn, cały wachlarz jednostek, wybierając tych którzy mają walczyć i zostawiając pozostałe oddziały w lesie, czy gdziekolwiek tam będą?
Fabularnie gracze i tak chyba mają ze sobą jakieś tabory, konie juczne etc. , zakładają obozwiska itp. itd.
Chodzi o to żeby w zależności od przeciwnika zamiast dwuręcznej broni móc dać oddziałowi halabardę. Zamiast kawalerii wstawić np. ogry.
200 pkt podałem jako przykład [u mnie to jeden oddział]
Ostatnio zmieniony 2008-11-07, 14:38 przez Szczep, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Urban
Osadnik
Posty:201
Rejestracja:2008-10-10, 11:48
Lokalizacja:Łódź

Post autor: Urban » 2008-11-07, 14:50

Uwagi moje do kampanii –
Na podstawie kampanii których grałem –

Armia – 1000 pkt na początek, 0 magicznych przedmiotów, 1 bohater – słownie – jeden.
Uczestniczą tyle armie graczy.
Mapa – prosta, xero, kilkadziesiąt obszarów
Każdy gracz startuje w osobnym miejscu.
Ruch – jeden nature.
Każdy obszar się różni – mna każdym można coś znaleźć -
Wieża – sorcerer (odpowiednik) 2 lvl
Wioska mała - + d6x 10 pkt do armii
Duża wioska - +d6x20 -/-
Miasto – heros
Duże miasto – lord / sorcerer 3 lvl
Kopalnia - magiczny item o koszcie d6x10/15/20 / sztandar magiczny
Droga mała + 75 pkt do armii na nastepną bitwę
Duża droga (trakt) - +150 pkt -/-


Jeśli przeciwnik zajmie obszar, z którego mamy bonus – tracimy go permanentnie, dopóki nie odbijemy terenu z powrotem (tu uwaga – można dzielić armie i zostawić część jako garnizon na danym obszarze).

Ponadto –

Różne warunki pogodowe – np. burza w czasie butwy – nie można strzelać, zasady night fight (rzucamy czy widzimy cel który chcemy szarżowac itd.)
Rozwój oddziałów – jeśli ponad 50% oddziału przeżyje bitwe – dostaje bonus (jakiś tam - +1 WS/BS – oczy wiście np. do chaos warriorów bonus do BS nie dotyczy – dostawały tylko oddziały mogące realnie strzelać, podobnie tafnes, siła – przy czym nie można było mieć większej charakterystyki niż lord z danej armii).
W przypadku, gdy straty danego oddziału przekraczały 50% stanu na początku bitwy, oddział był rozbity i tracił wszystkie skumulowane bonusy.

Itp., itd. Tyle pamiętam na ten moment.
Co skojarze, dopisze.


EDIT -
warmachines -
bazowo nic - tylko w niektórych miastach można było dostać.
Ostatnio zmieniony 2008-11-07, 14:54 przez Urban, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Enzeru
Szlachcic
Posty:1225
Rejestracja:2008-08-11, 14:44
Lokalizacja:Łódź

Post autor: Enzeru » 2008-11-09, 10:14

No wszystko pieknie ale nie wyobrazam sobie Imperium na 1000pts bez war machnie...albo dwarfów... Pozatym wszystko inne dokładnie oddaje ideę Mighty Empires...ale już o tym wcześniej pisałem...
In the name of the Emperor I order you to die!!!

Awatar użytkownika
Urban
Osadnik
Posty:201
Rejestracja:2008-10-10, 11:48
Lokalizacja:Łódź

Post autor: Urban » 2008-11-09, 19:04

ale tak było, i , o dziwo graczom krasnoludzkim odpowiadało.
poza tym akurat krasnoludy miały opcje wymiany maga znalezionego w terenie na jakaś warmachine.

Silvanel
Ohydny Spamer !
Posty:3992
Rejestracja:2008-06-03, 09:49
Lokalizacja:Lothlorien

Post autor: Silvanel » 2008-11-21, 14:02

No zobaczymy jak Wam się spodoba w tym tygodniu, trochę pomagałem z fabułą, i bitwami, ale z tego co widzę do najciekawszych nie doszło. Rozpiski robiłem też ja, są podobnie wredne, choć gdzieniegdzie wredność ograniczyła fabuła.

Awatar użytkownika
Szczep
Mieszczanin
Posty:408
Rejestracja:2008-06-08, 14:03
Lokalizacja:HQ

Post autor: Szczep » 2008-11-24, 10:58

Uważam że z tobą na pokłądzie będzie lepiej. Udowodniła to moja bitwa praktycznie nie do wygrania. Jeśli dasz rade to uważam że fajnie by było żebyś nadzorował bitwy, właśnie po to żeby móc balansowac w odpowiednich momentach.
Keep up the good work !!!
Ostatnio zmieniony 2008-11-24, 11:00 przez Szczep, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Urban
Osadnik
Posty:201
Rejestracja:2008-10-10, 11:48
Lokalizacja:Łódź

Post autor: Urban » 2008-11-24, 11:33

mie pojechałten cholerny warboss orkowy na chariocie
ale wogóle pomysł na armie takie losowe jest dobry. Moze nie będzie sytuacji robienia armii na konkretnego gracza.

Awatar użytkownika
Bombel
Szlachcic
Posty:1409
Rejestracja:2008-06-04, 17:06
Lokalizacja:

Post autor: Bombel » 2008-11-24, 11:50

rydwany to zloooooo :P
Szalony jestem bo widzę
rzeczy których inni nie widzą
Szalony jestem bo myślę tak jak
inni nie myślą ...

Awatar użytkownika
nifelheim
Osadnik
Posty:307
Rejestracja:2008-06-10, 10:52
Lokalizacja:Łódź
Kontakt:

Post autor: nifelheim » 2008-11-24, 13:47

Szkoda, ze wood elfy nie mają już rydwanów... Nie wiem jak one jeździły po lasach, ale szkoda...

Awatar użytkownika
Avalanche
Arystokrata
Posty:1779
Rejestracja:2008-06-03, 10:41
Lokalizacja:Łódź

Post autor: Avalanche » 2008-11-24, 14:03

Jak to jak na jednym kółku, między drzewami, albo na dwóch po drzewach :-P
Where life had no value, death, sometimes, had its price.
That is why the bounty killers appeared.

skobel
Arystokrata
Posty:1591
Rejestracja:2008-06-02, 22:15
Lokalizacja:Łódź

Post autor: skobel » 2008-11-24, 14:43

segwayem?
Chętnie zagram sesję...
zgłoszenia mejlem.

Awatar użytkownika
Rincewind1
Szlachcic
Posty:1318
Rejestracja:2008-09-28, 14:46
Lokalizacja:Piekarnia
Kontakt:

Post autor: Rincewind1 » 2008-11-24, 16:25

Pewnie miały napęd na 4 kopyta.
Obrazek

ODPOWIEDZ