Kampania WFB - propozycje zmian zasad

Moderator:Avalanche

Awatar użytkownika
Szczep
Mieszczanin
Posty:408
Rejestracja:2008-06-08, 14:03
Lokalizacja:HQ

Post autor: Szczep » 2008-11-25, 07:45

Rincewind gramy jutro o ile pamietam ? O 17 w gejmlordzie. Po przeczytnaiu skasujemy tą wiadomość.

Awatar użytkownika
Rincewind1
Szlachcic
Posty:1318
Rejestracja:2008-09-28, 14:46
Lokalizacja:Piekarnia
Kontakt:

Post autor: Rincewind1 » 2008-11-26, 08:07

Okay, bez problemu.


Edyta: D'oh, ostro zebrała w ogony konnica bretońska :D
Ostatnio zmieniony 2008-11-26, 19:55 przez Rincewind1, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

Awatar użytkownika
Enzeru
Szlachcic
Posty:1225
Rejestracja:2008-08-11, 14:44
Lokalizacja:Łódź

Post autor: Enzeru » 2009-03-30, 14:59

Hej mysie pysie! Odświeżam temat na poczet następnej kampanii (z wykorzystaniem Parabellum mam nadzieje). Mam właśnie w ręku nowy White Dwarf i tam panowie z GW coś bardzo przydatnego umieścili. Chodzi o rozwój bohaterów w kampanii do Mighty Empires (czyli do słabszej wersji Parabellum;p)
Oczywiście wezmę ten nr ze sobą w sobotę ale przytoczę wam tu w skrócie zasady rozwoju bohaterów i w ogóle bohaterów w kampanii:

Przede wszystkim wybór bohaterów. Zaczynamy od stworzenia gruby herosów, którymi będziemy kierować podczas kampanii. Ilość można omówić przed kampanią oczywiście. Każdy dostaje imię, ekwipunek i wierzchowca oraz magiczne itemy. I tu pierwsze UWAGA! Ten zestaw pozostaje z nimi do końca kampanii! Wystawiając herosa wystawiamy go z dokładnie takim zestawem jak ten początkowy (zupełnie jakby był nazwańcem).

Podczas gry chłopaki i dziewczyny dostają tak zwane CHARACTER POINTY za dokonanie różnych fajnych rzeczy: Zabicie wrogiego hero lub potwora; zwycięstwo w pojedynku; rzucenie czaru z IF; przetrwanie bitwy bez zadrapania i nie uciekanie na jej końcu.
Ale żeby nie było za różowo to można też te punkty stracić za: deklarację ucieczki jako reakcję na szarżę-raz na bitwę(poza gobami i skavami); miscast; "śmierć" w bitwie lub ucieczka za krawędź.

Za każde 5 pts można sobie zrobić rzut na odpowiedniej tabelce w której możemy dostać: magic item (do 25pts za darmo i oprócz limitu)-33%; +1 do statystyki (wszystko losowane-nie można wybierać); legendarną zdolność-całkiem fajne ale nie przegięte rzeczy-25%.

Przy każdym rzucie hero może sobie dokupić innego wierzchowca lub zrezygnować z tego, którego miał. TYLKO przy rzucie!

ŚMIERĆ:
Jeśli jakiś kolo padnie to rzucamy k6 (dodajemy 1 jeśli wygraliśmy bitwę)
1. Śmierć-mówi samo za siebie (zauważcie,że zwycięzca nie ma szans na stratę bohatera!)
2. Poważna rana- opuszcza dwie bitwy i -1 Toughnes i -1 Wound do końca kampanii!
3. Powolne leczenie - opuszcza jedną bitwę
4+ Pełne wyleczenie- Do boju!!!

Wszystkie rany można jeszcze jakimś magiem (o ile mamy czarującego w drużynie herosów) wyleczyć: po każdej bitwie w której ranny brał udział rzucamy k6 i jeśli 6 wypadnie to kolo jest zdrowy i ran już nie odczuwa (zdejmujemy minusy).

Jak widzicie zasady są proste i przejrzyste i jak dla mnie całkiem do zaakceptowania.
Czekam na wasze przemyślenia!
In the name of the Emperor I order you to die!!!

Awatar użytkownika
Ziele
Mieszczanin
Posty:721
Rejestracja:2008-11-22, 23:32
Lokalizacja:masz Tytuł Top Buły

Post autor: Ziele » 2009-03-30, 19:14

To ja się zapytam czy będzie można w razie czego dołączyc do kampanii?
Albo lepiej po prostu z kimś zagrac :) Bo grałem tylko raz w game-store. Gośc nie dosyc że tłumaczysz szybko to w slangu miejscowym jak i battlowym :) Więc z jego angielskiego mogłem nie zrozumiec wszystkich niuansów ;P

I czy na proxach dało by rade? Mam tylko batalion ( I nei wszystkie figurki złożone. Wole składac pojedyńczo. Bo całkiem złożone i skonwertowane trudniej malowac.)
Obrazek

Awatar użytkownika
Enzeru
Szlachcic
Posty:1225
Rejestracja:2008-08-11, 14:44
Lokalizacja:Łódź

Post autor: Enzeru » 2009-03-30, 20:02

Kampania ruszy dopiero za czas jakiś więc czas jeszcze masz;)
I oczywiście,że możesz! Nie mamy żadnych wymagań;p
Proxy dozwolone ( w razie czego figurki się pożyczy-napisz czym grasz)
In the name of the Emperor I order you to die!!!

Awatar użytkownika
Szczep
Mieszczanin
Posty:408
Rejestracja:2008-06-08, 14:03
Lokalizacja:HQ

Post autor: Szczep » 2009-04-01, 13:38

Git. Mi się pomysł podoba.
"No Pity! No Remorse! No Fear!"

Awatar użytkownika
Rincewind1
Szlachcic
Posty:1318
Rejestracja:2008-09-28, 14:46
Lokalizacja:Piekarnia
Kontakt:

Post autor: Rincewind1 » 2009-04-01, 15:27

No a co jak charakter zginie?
Obrazek

Awatar użytkownika
Major
Osadnik
Posty:319
Rejestracja:2008-10-22, 09:15
Lokalizacja:Łódź

Post autor: Major » 2009-04-01, 19:32

Umiera?

Awatar użytkownika
Rincewind1
Szlachcic
Posty:1318
Rejestracja:2008-09-28, 14:46
Lokalizacja:Piekarnia
Kontakt:

Post autor: Rincewind1 » 2009-04-01, 19:47

No ale co potem? Kiedy można odkupić? Strata w battlu bohatera to w sumie można się już żegnać powoli z kampanią.
Obrazek

Awatar użytkownika
Enzeru
Szlachcic
Posty:1225
Rejestracja:2008-08-11, 14:44
Lokalizacja:Łódź

Post autor: Enzeru » 2009-04-02, 08:08

Po to robi się kilku bohaterów! Poza tym p0rzypominam,że szansa na definitywną stratę bohatera wynosi 1:6 i to tylko w przypadku gdy przegraliśmy bitwę!!
Bądźmy choć raz realnie myślący-to wojna! Na wojnie się umiera...
In the name of the Emperor I order you to die!!!

ODPOWIEDZ