Jaka to gra - konkurs obrazkowy - sezon 3
Moderator:Avalanche
Tak, to był Secret World. Na upartego i zgodnie z zasadami konkursu, The Secret World, ale ja bym zaliczył, bo widać, że ktoś wie o co chodzi. Czyżby grał ktoś oprócz mnie?
Moglibyśmy mieć wieczorek z "Jaka to gra", bo tutaj też znam odpowiedź (było nawet w sezonie 2), ale nie chcę wybijać się za bardzo do przodu jako kurator tej odsłony konkursu, żeby było jeszcze o co walczyć.
Nie w formie podpowiedzi, co zapamiętałem z gry z zagadki 19? Fajna ekonomia i eksploracja, jeden z najgorszych systemów walki jaki w życiu widziałem w tego typu grze (co gorsze, przez jeden, mały detal).
Moglibyśmy mieć wieczorek z "Jaka to gra", bo tutaj też znam odpowiedź (było nawet w sezonie 2), ale nie chcę wybijać się za bardzo do przodu jako kurator tej odsłony konkursu, żeby było jeszcze o co walczyć.
Nie w formie podpowiedzi, co zapamiętałem z gry z zagadki 19? Fajna ekonomia i eksploracja, jeden z najgorszych systemów walki jaki w życiu widziałem w tego typu grze (co gorsze, przez jeden, mały detal).
Ostatnio zmieniony 2015-11-28, 19:26 przez Avdima, łącznie zmieniany 1 raz.
Posypuję głowę popiołem i przyznaję, że nie wiedziałem, że trzeba podawać pełną nazwę gry. Poprawię się w przyszłości.
Jestem ciekaw, który detal w systemie walki Ci się nie spodobał. Mnie czasami frustruje gdy wydaje mi się, że nie działa tak jak powinien ale ogólnie bardzo mi się podoba.
Jestem ciekaw, który detal w systemie walki Ci się nie spodobał. Mnie czasami frustruje gdy wydaje mi się, że nie działa tak jak powinien ale ogólnie bardzo mi się podoba.
Początkujący dowódcy mówią o strategi, doświadczeni o logistyce.
Screenshot jest banerem reklamowym strony. Jednak z TYCH stron, co podmienia obrazki, jak zlinkuje się je na innej stronie... Mają nas, teraz wszyscy na pewno wejdziemy na tę stronę i sprawdzimy wszystkie cuda jakie się tam znajdują, a host wraz z właścicielem strony zgarną grube miliony.
Nie można bezpośrednio wydawać jednostkom rozkazów, jak w normalnej strategii turowej. Grałem już w takie, gdzie planowało się całą turę, a nie pojedyncze ruchy i nawet były fajne, niestety ja w Endless Legend się męczyłem i czułem, że toczę większą walkę z systemem niż z rzekomo faktycznym przeciwnikiem. Dosłownie, każda walka to było "jak by tutaj wyminąć ten idiotyczny system i postawić na swoim...", co dawało zastraszająco dobre wyniki (dla mnie to najlepszy dowód, że system nie działa jak należy).Tempy pisze:Jestem ciekaw, który detal w systemie walki Ci się nie spodobał. Mnie czasami frustruje gdy wydaje mi się, że nie działa tak jak powinien ale ogólnie bardzo mi się podoba.
Tajemniczy screen niewiele nam mówi, a Forvald nas nie odwiedza od dwóch tygodni, więc pozwolę sobie popchnąć konkurs dalej ;)
Zagadka #21: Gra komputerowa (kto by się spodziewał...)
Zagadka #21: Gra komputerowa (kto by się spodziewał...)
Ostatnio zmieniony 2015-12-15, 23:56 przez Krakov, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto chce, znajdzie sposób. Kto nie chce, znajdzie powód.
No dobra, widzę, że nie ma sensu dłużej ciągnąć tej zagadki.
Prawidłowa odpowiedź to RecWar. Taka prosta sieciowa nawalanka pojazdami.
Ciekawostka 1: Zamiast "capture do flag" mieliśmy tutaj "capture do cow".
Ciekawostka 2: Edytor map pozwalał nie tylko na budowanie nowych aren z domyślnych kafelków. Pozwalał też na definiowanie własnych. Tzn aby dodać własny tryb terenu dodawaliśmy własną teksturę i określaliśmy trzy - jeśli mnie pamięć nie myli - parametry nowego terenu. Jednym z parametrów była siła tarcia (której odpowiednie użycia sprawiało, że teren był np lodowiskiem lub grząskim bagnem). Ustawienie jej na minimalną wartość dawało interesujący efekt ;)
Niech ktoś zada kolejną zagadkę ;)
Prawidłowa odpowiedź to RecWar. Taka prosta sieciowa nawalanka pojazdami.
Ciekawostka 1: Zamiast "capture do flag" mieliśmy tutaj "capture do cow".
Ciekawostka 2: Edytor map pozwalał nie tylko na budowanie nowych aren z domyślnych kafelków. Pozwalał też na definiowanie własnych. Tzn aby dodać własny tryb terenu dodawaliśmy własną teksturę i określaliśmy trzy - jeśli mnie pamięć nie myli - parametry nowego terenu. Jednym z parametrów była siła tarcia (której odpowiednie użycia sprawiało, że teren był np lodowiskiem lub grząskim bagnem). Ustawienie jej na minimalną wartość dawało interesujący efekt ;)
Niech ktoś zada kolejną zagadkę ;)
Kto chce, znajdzie sposób. Kto nie chce, znajdzie powód.