Garść Przygód

Nie grałeś dotąd w RPG?

A może masz po prostu ochotę spróbować czegoś nowego, w końcu ile można chodzić po lochach?

A może chcesz po prostu poprowadzić przygodę, a nie masz graczy?

W takim razie „Garść Przygód” jest dla ciebie.

„Garść Przygód” to projekt Stowarzyszenia Miłośników Erpegów i Fantastyki, mający na celu szerzenie idei gier fabularnych, dając szansę na uczestnictwo w „sesji” danego systemu RPG. Sesje odbywają się w dwutygodniowych odstępach na zebraniach SMFa, dokładnie i w pełni przygotowane – jedynym wymogiem który stawiamy chętnym to po prostu przyjście i zagranie.

Projekt nie jest przeznaczony tylko dla początkujących w RPGowym świecie – z każdą kolejną odsłoną Garści Przygód gramy w inny system, dając okazję na poznawanie różnych światów RPGów.

Zapisać na sesję „Garści Przygód” możesz się na forum, lub też po prostu zgłosić się do mnie:

Adam
Gadu Gadu: 4649122
E-mail: larpsw@interia.pl

Regulamin Garść Przygód

Najbliższa przygoda

Być może Twoja – zgłoś się bezzwłocznie.

Przygody Oczekujące
Przygody Minione
  • 29 listopad 2008 Legenda Pięciu Kręgów ‚Honor o zmierzchu’

    W Krainach Cienia honor jest tylko przeszkodą na drodze powinności. Na Murze Kaiu, oddzielającym Cesarstwo od wzbierających fal ciemności, wojownicy Klanu Kraba z ochotą oddają życie, by powstrzymać zło zrodzone na ziemiach Przeklętego Boga.

    Ostatnio jednak mrok wzrasta w potęgę, zdolną zmiażdżyć obrońców Zamku Kuni, których siły z nieznanych powodów słabną. Południowy bastion Kraba może nie przetrwać kolejnego ataku, a gdy Mur padnie, Szmaragdowe Cesarstwo legnie w gruzach. Przez jego zielone wzgórza przetoczą się armie nieumarłych, a straszliwe Oni poniosą zemstę swego mrocznego stwórcy.

    Ilość graczy: 5
    Czas gry: 16.00 -19.00
    Przygodę poprowadził Nurgling

  • 13 grudzień 2008 Warhammer 40 000 : RPG ‚Oświecenie’

    Bohaterowie dopiero co zaczęli służbę w szeregach Inkwizycji. Ich pierwszym zadaniem jako akolitów będzie eskortowanie i ochrona agenta Inkwizycji w czasie śledztwa na barbarzyńskiej planecie Iocanthos. Agent zwie się Aristarchus i jest sankcjonowanym psykerem, który specjalizuje się w wieszczeniu, profetyce i badaniu zjawisk parapsychologicznych.

    Śledztwo zostało nakazane z powodu oficjalnej prośby opata Orlanda Skae i informacji o dziwnych, potencjalnie mających związek z Spaczoną Przestrzenią zdarzeniach, które prześladują zbliżającą się ku końcowi budowę nowej katedry.

    Zjawiska w katedrze mają zostać zbadane i jeśli to konieczne wyeliminowane przy pomocy siły, aby katedra mogła zostać konsekrowana na dzień Świętego Generała Druzusa tak jak zaplanowano.

    Ilość graczy: 4
    Czas gry: 16.00 -21.00
    Przygodę poprowadził: DrD

  • 17 styczeń 2009 Zew Cthulhu ‚Stepujący Nieboszczyk’

    To był świat w zupełnie starym stylu,
    To był świat zza szyb automobilu,
    Śmieszny świat, pasjanse potem koncert,
    W świetle świec ktoś grał na klawikordzie

    Szalone lata dwudzieste. Jedni określają je epoka jazzu. Getruda Stein nazwała je czasami ” płomiennej młodości straconego pokolenia”. F.S. Fitzgerald pisał o Wielkim Gatsbym, Henry Ford spełniał swój sen o samochodzie dla każdego, Josephine Baker szokowała swoim tańcem widownie obu stron Atlantyku. Szmuglujący alkohol gangsterzy jak Al. Capone i Duch Schultz urządzali strzelaniny z J.E.Hooverem i Eliotem Nessem. Rynek Papierów Wartościowych zwyżkował i każdy marzył, by stać się milionerem.

    On nie. Ma tylko złamane serce, problemy z alkoholem i ciążącą na nim pradawną klątwę. Klątwę grożącą całemu światu.

    Na mrożącą krew w żyłach klasyczna przygodę w realiach „Zewu Cthulhu” w towarzystwie ducha Chicago i niespokojnego jazzu serdecznie zapraszam.

    Ilość graczy: 4
    Czas gry: 14.00 -17.30
    Przygodę poprowadził: skobel

  • 24 styczeń 2009 Dungeons & Dragons ‚Zapomniana Kuźnia’ – przygoda w świecie Eberronu

    Przygoda toczy się w Sharn, Mieście Wież. Zaczyna się dokłądnie tak jak wiele innych zajść w Mieście Wież – od trupa. Przekuty zabójca, tajemnicza pusta księga i oferta od jednego z dziedziców domu Cannith prowadzi awanturników w głębie Sharn – do ruin starszych niż Królestwo Galifaru…

    Ilość graczy: 4
    Czas gry: 15.00 -20
    Przygodę poprowadził: DrD

  • 7 luty 2009 Warhammer Fantasy Roleplay ‚Noc Krwi’

    Podróżując traktem po Imperium, zmierzch zastał was na drodze, co gorsza – zerwała się gwałtowana burza. Po obrotach klepsydry jesteście przemoknięci do suchej nitki. Niestety, dzieje się to przy brzegu rzeki Talab, otoczonej lasem pełnych niebezpieczeństw, co uniemożliwia po prostu zatrzymanie się i przeczekanie burzy.

    Deszcz leje strugami z czarnych, kłebiących się chmur. Błyskawice przeszywają niebo nad głowami. W oddali słychać zduszony głos jakiegoś nieznanego stwora. Jest to noc, którą lepiej spędzić pod dachem, bo któz wie, co kryje się w mrocznym cieniu pod drzewami.

    Witamy w Starym Świecie.

    Ilość graczy: 4
    Czas gry: 15.00 -19.00
    przygodę w zastępstwie poprowadził: Rincewind

  • 28 luty 2009 Deadlands ‚Nocny Pociąg’
    Ilość graczy: 5
    Czas gry: 15.00 -20
    przygodę poprowadził: Tjal
    przygoda opóźniona o tydzień z powodu choroby
  • 4 kwiecień 2009 Castle Falkenstein ‚Detektyw’

    Szkocką rezydencją wstrząsa tragedia- szacowny podróżnik i odkrywca lord Gilbert, głowa rodu Chimney’ów ulega straszliwemu wypadkowi. A może padł ofiarą misternej intrygi i ostatecznie zabójstwa. Zrozpaczona rodzina prosi o pomoc znanych na całą Europę śledczych: Wilhelma i Billiego. No i rzecz, jasna bohaterów. A co jeżeli intencje nie wszystkich członków tej ekipy są czyste?

    Ilość graczy: 4
    Czas gry: 15.00 -19.00
    Przygodę poprowadził: skobel