Dungeoneer

skobel ,  4 czerwca 2006

dsc_5750.jpg

Dungeoneer: Smoki Zapomnianych Pustkowi    przygodowa gra fantasy

2-4
60-90 min.
podstawowa złożoność gry, zawiła instrukcja
Grę można łączyć i mieszać z innymi dodatkami serii Dungeoneer: „Krainą Lodowej Wiedźmy”, „Krypta Przeklętych”, „Zemsta Malthorina”, „Grobowcem Króla Nieumarłych”i „Powrotem Króla Nieumarłych”
trudność gry 9 votes, average: 2,44 out of 69 votes, average: 2,44 out of 69 votes, average: 2,44 out of 69 votes, average: 2,44 out of 69 votes, average: 2,44 out of 69 votes, average: 2,44 out of 6 (głosów:9, średnia: 2,44/6)
Aby oddać swój głos musisz być zalogowanym.
Loading ... Loading ...

Trzy dni do oazy

Wieki temu, magia Starożytnych Lordów zamieniła żyzne równiny w pustynie. Dziś, pośród chylących się ku upadkowi ruin wielkiej cywilizacji, niegościnną pustynię zamieszkuje jedynie nieliczny lud Drakan. Na Zapomniane Pustkowia padło jednak spojrzenie potężnego Króla Smoków. Tyran wezwał legiony swoich smoczych braci i ich jaszczurzych sług, aby podbić te ziemie.

Na przeciw nim wyrusza szereg śmiałków, lecz nie po to, by ocalić lud Darkan i zwyciężyć nikczemne gady, ale by wydrzeć z piasków pustyni bogactwa minionej świetności.

Cel gry

Gracze wcielają się w bohaterów przemierzających Zapomniane Pustkowia, pełne groźnych potworów i niebezpiecznych pułapek. Podczs podróży starają sie wykonywać zadania- zarówno te osobiste, jak i grupowe, wzrastając po drodze w siłę i gromadząc nowe czary, umiejętności, broń. Najgroźniejszymi przeciwnikami są jednak inni gracze, którzy na wszelkie sposoby przeszkadzają w osiągnięciu sukcesu.

Przebieg gry

Każdy z graczy prowadzi swojego bohatera po planszy układanej w czasie rozgrywki z losowanych elementów- dzięki czemu rozgrywka jest za każdym razem inna. Planszę budujemy tak, aby droga przeciwników do ich celów (kredzież cennego przedmiotu, pojedynek z wrogiem, zabicie smoka etc.), była jak najdłuższa i najeżona przeciwnościami losu, nasza zaś droga prosta i bezpieczna. Podczas wędrówki bohater zyskuje zrówno chwałę, jak i groźbę. Dzięki tej pierwszej może zagrywać karty wspomagajace bohatera- eliksiry, czasy, artefakty … . Groźbę wykorzystują przeciw niemu inni gracze zsyłając mu różne nieprzyjmeności- hordy potworów, poężne smoki, niebezpieczne wydarzenia. Wygra ten, kto jako pierwszy zrealizuje przynajmniej trzy zadania.



Gra dla… grupy przyjaciół i fanów fantasy doceniających inspirujące pomysły, atrakcyjny świat i nieprzewidywalność rozgrywki. Gra nie przypadnie do gustu strategom i ekonomistom.

Wydawca: Galakta, Atlas Games
Możliwość wypożyczenia: negocjowalna. Możliwość gry z własnym dodatkiem.

Odpowiedzi możesz śledzić za pomocą RSS 2.0. Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.